Розроблення програмної моделі С# бібліотеки по розпізнанню зіткнень надвеликої множини тіл

І.О. Невкритий, С.В. Антоненко, С.Ф. Сірик

Анотація


Розпізнання зіткнень множини об’єктів завжди являється пріоритетною задачею для цілої низки областей: від розробки комп’ютерних ігор до виробництва деталей станками на фабриках. Комерційні варіанти таких бібліотек зазвичай занадто дорогі та складні в обслуговуванні, а безплатні бібліотеки не надають достатній рівень функціоналу або не можуть бути застосовані для специфічних завдань, таких як визначення ймовірності зіткнень космічного сміття зі штучними небесними тілами. Саме тому було вирішено написати С# бібліотеку, яка дозволить визначати ймовірність зіткнення надвеликої множини космічного сміття зі штучними супутниками чи космічними станціями з плином часу. Для розробки була обрана мова програмування С#, тому що бібліотеки, написані цією мовою, мають високий рівень швидкодії, та можуть бути легко сконвертовані до мови С++ та підключені як нативний модуль до інших програмних продуктів, написаних на мовах Java, Python, Java Script тощо. Для тестування швидкодії використовується база даних MySQL зі згенерованими даними.

Ключові слова


C# розробка; розпізнання зіткнень; математична бібліотека; MySQL

Повний текст:

PDF

Посилання


Відомості про мову програмування C#. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/language-specification/introduction (дата звернення: 15.11.2022)

Visual Studio 2019. URL: https://docs.microsoft.com/en-us/visualstudio/releases/2019/release-notes#16.8.3 (дата звернення: 15.11.2022)

Програмне забезпечення Mono. Режим доступу: https://www.mono-project.com/ (дата звернення: 15.11.2022)

Специфікація мови програмування C#. URL: https://www.ecma-international.org/publications/files/ECMA-ST/ECMA-334.pdf (дата звернення: 15.11.2022)

Загальна мовна інфраструктура CLI. URL: https://www.iso.org/standard/58046.html (дата звернення: 15.11.2022)

UV-мапінг. URL: https://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/UV_Map_Basics (дата звернення: 15.11.2022)

Кватерніони. URL: https://zenodo.org/record/1431043 (дата звернення: 23.10.2022)

Перенесення 3D точки в UV простір поверхні сфери. URL: https://blog.nobel-joergensen.com/2011/04/05/procedural-generated-mesh-in-unity-part-2-with-uv-mapping/ (дата звернення: 15.11.2022)

Ігровий движок Unity. URL: https://unity.com/ (дата звернення: 15.11.2022)

Алгоритм прискорення виявлення зіткнень шляхом розбиття простору. URL: https://dip.felk.cvut.cz/browse/pdfcache/nikodtom_2010bach.pdf (дата звернення: 10.11.2022)

BSP-дерево. URL: https://www.researchgate.net/publication/238348725_A_Tutorial_on_Binary_Space_Partitioning_Trees (дата звернення: 12.11.2022)

k-d-дерево. URL: https://dcgi.fel.cvut.cz/home/havran/ARTICLES/ingo06rtKdtree.pdf (дата звернення: 05.11.2022)

Октодерево. URL: http://www.microsoft.com/msj/archive/S3F1.aspx (дата звернення: 15.11.2022)

Мінімальна обмежуюча коробка. URL:https://www.cs.swarthmore.edu/~adanner/cs97/s08/pdf/calipers.pdf (дата звернення: 06.11.2022)

Трикутна сітка. URL: http://algorithmicbotany.org/papers/smithco.dis2006.pdf (дата звернення: 13.11.2022)

Рівняння центроїдних сегментів трикутника. URL: https://mathbitsnotebook.com/ Geometry/SegmentsAnglesTriangles/SATSegmentsTriangles.html (дата звернення: 14.11.2022)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Контактна інформація:

Байбуз Олег Григорович - відповідальний редактор 

Тел: (056) 766-49-52

Mail: olegbaybuz68@gmail.com

Україна, 49010, м. Дніпро, пр. Гагаріна, 72

--------------------------------------------------------------------

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

National Library of Ukraine Vernadsky

Google Scholar

Open Academic Journals Index

Bielefeld Academic Search Engine

Open Archives

  Лицензия Creative Commons
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.


Open Science in Ukraine - website development