ОГЛЯД МЕТОДІВ ТА АЛГОРИТМІВ ПРИШВИДШЕННЯ РОЗПІЗНАННЯ ЗІТКНЕНЬ МНОЖИНИ ТІЛ У 3Д ПРОСТОРІ
Анотація
На сьогоднішній день особливо актуальною є проблема накопичення космічного сміття на орбіті Землі. Під космічним сміттям розуміється термін штучних об’єктів, створених людиною в космосі (головним чином, на орбіті Землі), які більше не виконують корисної функції. Космічне сміття являє собою величезний ризик для космічних кораблів, тому що навіть незначний уламок може спричинити серйозні руйнування, матеріальні та людські втрати. А найдрібніші предмети завдають збитків подібних піскоструминній роботі, особливо сонячним батареям та оптиці, наприклад, телескопам чи зоряним трекерам, які неможливо легко захистити балістичним щитом. Із огляду на вищезазначене, розробка системи взаємодії штучних небесних тіл із космічним сміттям є особливо актуальною на даний момент. Вона дозволить спрогнозувати потенціальну можливість зіткнення космічного сміття із штучним небесним тілом на певній висоті з плином часу та дасть час для маневру, щоб уникнути небезпеки. В даній статті наведено аналіз методів і алгоритмів (та їх комбінацій) пришвидшення розпізнання факту зіткнень множини тіл між собою.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Introductory Guide to AABB Tree Collision Detection. URL: https://www.azurefromthetrenches.com/introductory–guide–to–aabb–tree–collision–detection/
OBBTree: A Hierarchical Structure for Rapid Interference Detection. URL: https://www.researchgate.net/publication/220721196_OBBTree_A_Hierarchical_Structure_for_Rapid_Interference_Detection
Optimizing Collision Detection based on OBB Trees Generated with a Genetic Algorithm. URL: https://www.researchgate.net/publication/236834317_Optimizing_Collision_Detection_based_on_OBB_Trees_Generated_with_a_Genetic_Algorithm
Real–time collision detection using spherical octrees: virtual reality application.
URL: https://www.researchgate.net/publication/3681383_Real–time_collision_detection_using_spherical_octrees_virtual_ reality_application
Hubbard P. Collision Detection for Interactive Graphics Appplications // IEEE Translations on Visualization and Computer Graphics. 1995. V. 1. N. 3. P. 218–230.
Video Game Physics Tutorial – Part II: Collision Detection for Solid Objects. URL: https://www.toptal.com/game/video–game–physics–part–ii–collision–detection–for–solid–objects
Collision Detection.
URL: http://www.cs.cmu.edu/~jbruce/thesis/chapters/thesis–ch03.pdf
The Gilbert–Johnson–Keerthi Distance Algorithm. URL: https://www.medien.ifi.lmu.de/lehre/ss10/ps/Ausarbeitung_Beispiel.pdf
Gilbert–Johnson–Keerthi Distance Algorithm. Efficient Collision Detection. URL: https://cse442–17f.github.io/Gilbert–Johnson–Keerthi–Distance–Algorithm/
A Geometric Interpretation of the Boolean Gilbert-Johnson-Keerthi Algorithm.
URL: https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1505/1505.07873.pdf
DOI: http://dx.doi.org/10.15421/432114
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Контактна інформація:
Байбуз Олег Григорович - відповідальний редактор
Тел: (056) 766-49-52
Mail: olegbaybuz68@gmail.com
Україна, 49010, м. Дніпро, пр. Гагаріна, 72
--------------------------------------------------------------------
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
National Library of Ukraine Vernadsky
Bielefeld Academic Search Engine
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.