ОГЛЯД МЕТОДІВ ТА АЛГОРИТМІВ ПРИШВИДШЕННЯ РОЗПІЗНАННЯ ЗІТКНЕНЬ МНОЖИНИ ТІЛ У 3Д ПРОСТОРІ

І. O. Невкритий, С. В. Антоненко

Анотація


На сьогоднішній день особливо актуальною є проблема накопичення космічного сміття на орбіті Землі. Під космічним сміттям розуміється термін штучних об’єктів, створених людиною в космосі (головним чином, на орбіті Землі), які більше не виконують корисної функції. Космічне сміття являє собою величезний ризик для космічних кораблів, тому що навіть незначний уламок може спричинити серйозні руйнування, матеріальні та людські втрати. А найдрібніші предмети завдають збитків подібних піскоструминній роботі, особливо сонячним батареям та оптиці, наприклад, телескопам чи зоряним трекерам, які неможливо легко захистити балістичним щитом. Із огляду на вищезазначене, розробка системи взаємодії штучних небесних тіл із космічним сміттям є особливо актуальною на даний момент. Вона дозволить спрогнозувати потенціальну можливість зіткнення космічного сміття із штучним небесним тілом на певній висоті з плином часу та дасть час для маневру, щоб уникнути небезпеки. В даній статті наведено аналіз методів і алгоритмів (та їх комбінацій) пришвидшення розпізнання факту зіткнень множини тіл між собою.


Ключові слова


космічне сміття; алгоритми пришвидшення розпізнання зіткнень; розроблення програмного додатка

Повний текст:

PDF

Посилання


Introductory Guide to AABB Tree Collision Detection. URL: https://www.azurefromthetrenches.com/introductory–guide–to–aabb–tree–collision–detection/

OBBTree: A Hierarchical Structure for Rapid Interference Detection. URL: https://www.researchgate.net/publication/220721196_OBBTree_A_Hierarchical_Structure_for_Rapid_Interference_Detection

Optimizing Collision Detection based on OBB Trees Generated with a Genetic Algorithm. URL: https://www.researchgate.net/publication/236834317_Optimizing_Collision_Detection_based_on_OBB_Trees_Generated_with_a_Genetic_Algorithm

Real–time collision detection using spherical octrees: virtual reality application.

URL: https://www.researchgate.net/publication/3681383_Real–time_collision_detection_using_spherical_octrees_virtual_ reality_application

Hubbard P. Collision Detection for Interactive Graphics Appplications // IEEE Translations on Visualization and Computer Graphics. 1995. V. 1. N. 3. P. 218–230.

Video Game Physics Tutorial – Part II: Collision Detection for Solid Objects. URL: https://www.toptal.com/game/video–game–physics–part–ii–collision–detection–for–solid–objects

Collision Detection.

URL: http://www.cs.cmu.edu/~jbruce/thesis/chapters/thesis–ch03.pdf

The Gilbert–Johnson–Keerthi Distance Algorithm. URL: https://www.medien.ifi.lmu.de/lehre/ss10/ps/Ausarbeitung_Beispiel.pdf

Gilbert–Johnson–Keerthi Distance Algorithm. Efficient Collision Detection. URL: https://cse442–17f.github.io/Gilbert–Johnson–Keerthi–Distance–Algorithm/

A Geometric Interpretation of the Boolean Gilbert-Johnson-Keerthi Algorithm.

URL: https://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1505/1505.07873.pdf




DOI: http://dx.doi.org/10.15421/432114

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Контактна інформація:

Байбуз Олег Григорович - відповідальний редактор 

Тел: (056) 766-49-52

Mail: olegbaybuz68@gmail.com

Україна, 49010, м. Дніпро, пр. Гагаріна, 72

--------------------------------------------------------------------

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

National Library of Ukraine Vernadsky

Google Scholar

Open Academic Journals Index

Bielefeld Academic Search Engine

Open Archives

  Лицензия Creative Commons
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.


Open Science in Ukraine - website development